Friskis var enormt tråkigt idag

Så sitter man här med skavsår i röven och kladdiga händer. Inte för att jag kladdat mig i röven, mer för att jag har smörjt in dom med kräm. Vintern ger mig torr hud och Stella gillar mig och mina krämer för alla ställen på kroppen, jag vet att hon gör det även fast hon säger att hon hatar det. För nu har hon själv börjat ta efter mig.

Igår var det studiedag då, inte särskilt kul någonstans. Som en vanlig helg, förutom att man var bakis då. För det är jag alltid på helgen för jag är en sån jävla partypingla som inte kan hålla mig ifrån att festa en sekund, det är faktiskt fest här just nu. Jag och Allah dricker dadelvin och tävlar om vem som kan rabbla de fem grundpelarna snabbast. Kommer vara helt slut imorgon på provet alltså.
Annars har jag tränat, mission: bli ett knyppe muskel har börjat. Inte för att jag tror att det kommer gå så bra, lär väl gå lika bra som vanligt anar jag.
När jag kom hem från skolan och skulle käka blev jag nog lite väl hungrig (trots ett kilo oliver till lunch!), jag råkade käka upp min piercing så nu ser jag ut såhär

Men det gillar vi. Skulle plugga och gjorde lite mackor, religionen lockade inte så jag tryckte in en macka i munnen och tog kort. Då såg det ut såhär

Sen när jag började dricka kaffe med sugrör ur näsan hann jag inse att jag har ett spännande liv innan jag fotade det. Men nu kallar Allah på mig, vi ska tillsammans läsa ett stycke ur min reliionsbok. Härligt.

PS. Om man inte ser det på bilden, jag hade även klätt ut mig i mina plugg-brillor för att ha det lite roligare när jag skulle plugga. Roligt hade jag, men jag pluggade inte. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0