Hurry curry

CORRECTION: Mathilda tyckte inte dino skulle bli ful, det var bara Lisa. My bad.
Fredag, hela min familj har lämnat mig kvar i kalla Sverige, ensam i Europa. När jag bad om att få följa med fick jag ett "Jag sa ju att hon skulle bli avundsjuk" tillbaka. Men nu är det så att jag fått en present denna underbara fredag den trettonde, MIN FÖRSTA VISDOMSTAND! Den har varit påväg i över två år men åkt upp och ner i käften utan framgång, men nu kände jag den precis med tungan. Då har jag en nyhet till päronen när de kommer hem, de trodde aldrig att jag skulle få några visdomständer, de sa att jag var för dum. Men dom är bara avundsjuka för att dom inte har fått några egna!
TjOhO! Nu blir det party.

Funderar på vad det blir för middag. SFL(=Slemmiga Fitt-Ligan) ska ha sin första familjemiddag idag, fast jag mår jätteilla och komemr aldrig orka. Nu kommer Lisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0