Imorgon slipper jag

Nu ska jag äntligen sova! Börjar 8.20 imorgon, hela dagen är hemsk! Jag får panik och vill döda, inte bara i skolan utav även torsdagsträningen suger balle. Men men, sen blir det big party med Mathilda all night long!

Tänkte gå ut ikväll, ville dra med mig Elin men hon är tråkig för det enda stället hon vill gå till är klubb onsdag som kanske inte riktigt är det roligaste som finns. Dessutom springer det runt fotografer överallt och vill fota en precis som på alla andra b-ställen, I don't like.
Så eftersom Elin bangade och för att Mathilda rådde mig att vara hemma och ladda inför imorgon så började rita ett mönster, ritade lite till och ganska snabbt var det klart. Så jag sydde en prov-tröja, sen sydde jag den riktiga och blev precis klar.
Min lovely dinosaurie-tröja som Lisa och Mathilda hånade mig för när jag sa att jag skulle sy den. Grejen är den att min tröja är fantastisk och dom kommer böna och be om att få låna den, eller bara ta på den. Ska bara sy på lite muddar och klippa lite större huvud-hål sen är den perfect!

Men nu tjuter det i mitt huvud enormt och Greek säsong två blev klar nu så det ska jag kolla lite på, duscha, städa mitt rum från tyg-bajs och sen sussa! Oj, klockan var mer än vad jag trodde.. Det blir nog ett spring genom duschen och torka av sig i lakanen under tiden som jag sover.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0