Lisa sover borta ikväll

Hola, tjaba tjena. Jag avr hos läkaren idag, fått lite mediciner, tagit blodprov (svimmade inte, fick ligga ner), fått reda på att jag har migränliknande symptom som ska lindras med ipren, alvedon osv. Otur, jag som hatar och bojkottar värktabletter. Min filosofi är att om man har ont ska man vila, så kroppen kan återhämta sig.

Annars hade jag redovisning idag, vet inte hur den gick faktiskt. Kände att jag fick konstiga blickar, men det får jag alltid där. Sen var det debatt, där kände jag mig relativt delaktig trots att det är förbannat svårt att prata engelska och säga emot alla klockan tio på morgonen när man inte mår sådär jätteprima.

Igår var en enormt tråkig kväll. Ego var stället, Elin ville åka dit. Jag skulle anat varför.
Jag fick åka hem i min ensamhet, det var kallt tråkigt och jag blev på ruskigt dåligt humör. Jag ville inte gå ut för att åka hem själv, det visste hon. Det var slöseri med pengar. Mina pengar har för övrigt tagit slut, har några få kosing kvar att leva på fram till lön, hur jag ska ha råd att köpa mat vet jag inte. Det får bli gröt varje dag, dock utan sylt för den är slut och utan mjölk också.

Nu börjar det burra i mina öron och flimra för ögonen (migränliknande symptom). Så tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0