Måste hålla mitt vad (inte min)

Idag är det lördag, och vad står det på SFL's schema? Porrfest i Hässelby.. Men jag tror faktiskt att jag avstår, känner mig inte särskilt taggad på att klä ut mig till en hora och parta med massa gamlingar som man inte känner (alla är över 22 om jag har fattat galoppen).
Så istället ska vi nu göra lax, Stella jobbar så det blir en romantisk middag för två sen ska vi äta paj för jag hittade en vaniljsås i kylen som bör ätas! Imorgon ska jag gå på puls och försöka öva upp min kordination som är lika med noll just nu. När jag tränar låter jag bara armarna och benen flaxa med till musiken.

En sak blir jag förbannad på som jag har tänkt på mycket nu på sista tiden. Tittar inte folk vart de placerar sina fläskiga rövar? Det gör jag i alla fall. Men inte de som jag möter på bussen, som ex. igår kom det en gubbe och satte sitt feta arsle på min termos! Sen kände jag att jag inte ville ta på den, vem vet om han lättade på trycket på min termos?
En annan gång blev jag jävligt förbannad. En gubbe som satte sig på min väska där jag hade mina nyinköpta kexchoklader plus min hårddisk. Så när hans fladdriga skinkor landade på min väska mosades min choklad, pappret gick sönder och smulorna spred sig som ett dödligt virus i hela min väska. Hela helgen var förstörd.

Nu ska jag upp, har tränat för ett tag sen och det börjar kurra lite i kistan..!


Jag vill ha en kossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0