Mitt huvud gör ont

Så ja, så har man klarat av tre dagar på lovet. Det har inte precis varit något party-lov men det är ju tur eftersom Lisa hela tiden antyder att jag är fet och behöver banta, något jag inte håller med om. Jag upptäckte häromdagen när jag satte på mig min hatt att jag är extremt lik Johan Palm. Nästa gång jag går ut med hatten på kommer småflickor att kasta sig över mig och det kommer jag gilla för jag tycker om lammkött och har bestämt mig för att bli homosexuell, eller i alla fall bisexuell eftersom min jakt efter singelmän redo att bilda familj inte går så bra.

Idag har vi varit på Naturhistoriska riksmuseet och kollat på djur, framförallt homo/bisexuella djur och det har varit väldigt spännande. Man lärde sig extremt mycket, bla. att delfinhanar knullar varandra i lufthålen när de känner sig lite småsugna, valrossar klappar varandras penisar med sina labbar lite då och då samt vad ordet diddling betyder. Det är när man håller i någons könsorgan och kanske klappar lite ömt på det. Verkar sweet.

Delfiner som får slem i lugnorna


En runkande apa som ylar

Annars har vi käkat tjockpannkaka, pizza (fast vi ljög för Mathilda och Johanna och sa att vi åt sallad) och sytt hela kvällen. Jag sydde en kjol och en klänning, igår sydde jag ett fodral till min kära och enda sängkamrat: min rispåse (och självklart blev ju allt jag sydde flawless).
Stella har lämnat oss men vi sörjer inte allt för mycket då hon på senaste tiden börjat ta avstånd från oss, hon har blivit väldigt agreesiv så jag vågar inte sova med henne längre så numera sover jag nere i källaren som vanligt. Det är skönt för då kan jag kolla på teve hela natten lång.

Nu måste jag sova för imorgon ska jag, Lisa och Mathilda åka och bada. Stella vägrar följa med, hon dissar oss för att kolla på ett mönster med sin mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0