I'm here ! /Mallan!

Yo makka flow! Det är gästbloggning på G och det är Malin som är i farten. Också kallad Malte, Malti, Mallan, Mallanbrallan, Partymallan och skithuvud. Kärt barn har många namn, så att säga.

Men the story about when Malin met Frida: Skolan började augusti 2006 och vi hamnade i samma klass. Eftersom vi hade en hel del kompisar gemensamt så kände vi till varandra - och åh herregud. Den galna tjejen visa rumpan på bussen. Eller nja, det vet jag inte. Men det skulle inte ha förvånat mig. Men tiderna förändras. Det har varit festival, det har varit galna saker från Stellas balkong, vi har nog gjort det mesta - det är nästan så att jag önskar att jag kunde säga att vi har haft sex. Men bara nästan. Men vet ni vad det bästa med Frida, vet ni vad det är? Det är hennes underbara humör. Hon kommer in genom klassrummet med det största leendet på munnen, hon hälsar på en som om man inte har träffats på flera år och hon blir alltid så himla glad när man frågar en fråga. Hon är alldeles underbar ibland. Eller inte! Hon skrämmer mig, bokstavligt talat så flyger jag 5,4 meter bak när hon skriker åt en. Då blir jag ledsen i ögat.

I helgen ska jag jobba, kom förbi vettja. (you know where you find me) och Frida - hon ska parta galet i Hässelby. Klunka HB, dansa med rumpan bar och knulla närmaste Hässelbybo hon hittar.

Tack och hej. / MallanBrallan. <-- Det där är en länk, mihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0