Anna, only for you

Anna snoppen har utmanat mig! So here it comes!

Regler:
· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer.


Mina fakta/(o)vanor:
1. Jag glömmer allt! Typ att duscha, ringa någon jag lovat, göra läxor, gå upp på morgonen osv.
2. Jag är kär i Jesper Rönndahl
3. Förr eller senare tappar jag bort ALLT
4. Jag hatar killar som inte hatar mig
5. Jag blir grymt arg när folk inte lyder mig eller inte håller vad de lovat
6. Jag är rätt så otrevlig på morgonen, men jag har blivit bättre!
7. Jag är spelberoende (harpan, kungen och spindelharpan)
8. Jag är så stört beroende av socker att jag blir snurrig i huvet

Jag utmanar Malin. Typ den enda personen som jag vet ahr en blogg förutom Anna! :) Juste, Mikaela&Fanny då.

Kommentarer
Postat av: anna

ååh tack att du uppfyllde min önskan! kan du inte lägga in en bild på din baby J.R ?

2009-01-18 @ 20:17:39
URL: http://annasbl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0