En sån bra men jävligt dålig dag

Alltså satana vad det ska skita sig varenda jäva gång jag ska pilla ner några rader här! Idag är det då torsdag, äckligaste dagen! Börjar med supervidrig snorfilmkunskap som jag endast går på för att vara snäll mot Sara, jag vill hellre gå bild och form som verkar tusen gånger roligare men hon vägrar och vill vara med mig så jag är en snäll tjej. Vad är tacken? NOLL. Oväntat nog bedrar det där svinet mig genom att först lova dyrt och heligt att hon ska komma på den idag, men nej istället går hon ut och super och är en äcklig fjortis som skickar fyllesms hela natten och vägrar komma till skolan på hela dagen.

Själv är man ju duktig och går till skolan, dock inte på filmkunskapen. Skulle kunna döda den läraren, hon är så jobbig och vidrig att hon får engelskan att framstå som värsta drömmen. Varför skulle jag välja filmkunskap?! Jag avlider.
Men på median var jag en duktig bitch och jobbade satan, Sara kan ju försöka slicka sig i arslet! Fasen vad jag är bra, satt till och med kvar när vi hade slutat och jobbade, begav mig hem och fortsätter här. HAHAHA, jag skrattar dig rakt i ansiktet.

Men jag blir så satans irriterad på att det inte funkar att ändra designen på den nya bloggen jag gjorde idag, är det mig det är fel på eller är det bloggen? Den segar, loggar ut mig och vill inte ändra på sig, men jag ska få bukt med den. Jag kan om jag vill, jag vill så jag kan!!

Btw, Lisa svarade ja, Stella bjöd in sig själv. Allt kommer bli som förr och det kommer bli underbart!
Ska fixa bloggen nu sen ska jag ha romantisk middag med Nina, sweet baby.

Här Anna, här är min supersnygga blivande pojkvän/man. Vi ska gifta oss en vacker dag och vi kommer att leva ett underbart liv tillsammans!

Kommentarer
Postat av: anna

jag finner knappt ord, men säger ändå grattis. du är värd honom

2009-01-25 @ 18:04:55
URL: http://annasbl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0