Gratis mode

Igår blev jag medlem på en sida där man ska samla ihop poäng. Har blivit medlem på någon annan sån där sida förut men enda sättet att samla ihop på de var genom att köpa onödiga saker som man inte ville ha så det sket sig.

Men sidan jag hittade igår verkar bra! Man kollar runt lite och vips har man massa poäng som man kan byta in mot presentkort! Har sett att andra bloggare har skrivit om det här också och det verkar som att de bara håvar in presentkort och det vill jag också göra.

Man ska värva lite polare och om dom är aktiva och samlar på sig egna poäng får man poäng själv. Såå, mina snela vänner visst vill ni också ha presentkort så ni kan köpa fina presenter till mig? Jag fyller ju år snart!
Bli medlem här så får man hela 50 poäng från början! Bara för att ni känner mig..
GRATIS MODE

Kommentarer
Postat av: anna

uppdatera mera, och så vill jag se ocensurerade bilder raow

2009-01-15 @ 15:34:55
URL: http://annasbl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0