På Fellows är allt möjligt

Tjoho så är lovet slut om typ arton timmar. Lite mer, arton och en halv timme kvar om jag har räknat rätt. Det blev en rolig sista helg, fredagen började med snabb och effektiv "förning" hos Hannas syster med Emelie och Mia. Sen begav vi oss in till Stockholms hetaste place.. Fellows!
Där började saker hända, bla. fick vi se en urringning som gick way down to chinatown, fick besök av Prins Ali och träffade min största idol Kissie!! Annars hade jag och Mathilda en trevlig kväll tillsammans med min boyfriend och Prins Ali. = TRIANGELDRAMA. Det var nog kvällens ord.

På bussen hem befann sig hela gamla Myrsjöskolan ungefär. Så vi dissade coolaste efterfesten och slaggade hos Mathilda. Dagen därpå åt jag vitlök, Eva sa att jag luktade äckligt.

På kvällen kollade vi på vår favoritfilm som jag rekomenderar starkt; December boys. Den är så fin, eller Daniel Radcliffs röv är iaf fin. Det är nästan svårt att hålla fingrarna i styr.

Idag är kanske dagen då jag ska göra ett nytt försök att kolla på Tropic Thunder fast som vanligt kommer det ju inte att hända. Har redan kollat på två filmer idag och om två timmar och tio minuter börjar den bästa serien som någonsin har skapats ANDRA AVENYN!

Så.. Be strong my friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0