GE MIG ETT JOBB


Leo är den sötaste människan jag känner, speciellt när han har spytt på Waynes Cofee.

Om tre veckor och tre dagar åker vi!!! Kinesiska muren here we come!
Om tre veckor och fyra dagar är vi framme!!! Först ska bara 21 underbara timmar och 40 härliga minuter spenderas på resande fot med Air China som man bara har hört bra saker om, eller? Vi kanske störtar men det var billigt.

Om en vecka och sex dagar ska jag jobba en vecka på posten. Kommer att bli en omställning eftersom mina dagar numera spenderas framför datorn. Vill verkligen inte jobba men jag behöver ha något att göra plus att jag behöver pengarna. Det kommer få tiden att gå fram tills vi åker.

Det finns så mycket jag borde göra men jag orkar verkligen inte.
  1. Jag måste vaccinera mig mot svininfluensan (som är det näst värsta jag vet)
  2. Jag måste vaccinera mig mot HIV/Aids (som är det värsta jag vet)
  3. Jag måste gå till banken och skaffa TVÅ nya bankkort
  4. Jag måste skaffa visum till Thailand
  5. Jag måste åka zorbing
  6. Jag måste se Harry Potter
THE PROBLEMS
  1. Vaccinet kommer till Sverige i september (enligt ryktet)
  2. Det finns ännu inget vaccin
  3. Om man ska till banken måste man duscha och det orkar jag inte, PLUS väntetiden där..
  4. Då måste jag åka till Östermalm behöver jag säga varför det är jobbigt?
  5. Det finns inga mer tider EVER
  6. Jag är fattig och vet inte vem jag ska se den med
Så nu orkar jag inte det här, tror jag tar ett bad nej juste jag har inget badkar åh vad det är synd om mig!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0