Har så mycket att göra

Idag är min första dag som arbetslös. Det känns som vilken söndag som helst fast ändå inte. Glider runt på nätet och försöker hitta lite fakta om Malaysia. Imorgon bitti kanske jag ska gå upp supertidigt och åka till thailändska ambassaden. Sen ska jag gå till arbetsförmedlingen men jag tror inte jag kommer orka skaffa ett jobb.
Jag har ju ändå så mycket att göra nu när jag är arbetslös.
  • Ta reda på varför jag blev så rik efter min feta lön
  • Sy massa grejer
  • Dammsuga under sängen
  • Skaffa visum eventuellt
  • Läsa bloggar
  • Baka rabarberpaj
  • Åka till Örebro
  • Växla mynt
  • Sätta in pengar på mitt konto
  • Hitta på ett sätt att bli ännu rikare
  • Utföra det som gör mig ännu rikare
Det kanske blir så att jag fortsätter vara arbetslös några månader till för jag hatar att jobba...
Jag har ju iofs ett jobb v 33...

LOVELY LOVELY LOVELY POSTEN. Har alltid en plats i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: ellen

hej jag är stellas lilla syster!

2009-07-24 @ 14:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0