JAG KAN INTE LADDA UPP BILDER!!!!!!!!!!

Jag var ledig igår, är ledig idag och kommer vara ledig imorgon. LIVET LEKER! Midsommarafton var superstressigt till klockan ett, då var det dött. Men jag ohc Ulrika köpte godis och lurade kunder på pengar för att vi skulle få gå hem tidigare men det funkade tyvärr inte.
Sen blev det stress igen när man skulle hem. Fredrik hade snott mina jordgubbar och jag blev arg men till slut kom jag iväg. Tur att Svettis inte kan gå för jag hade aldrig orkat bära min tunga packning hela vägen hem till Elin så den fick Stella släpa på i vagnen.
Trevlig midsommar. Dagen efter snodde vi Elins pärons båt och cruisade runt i skärgården, ingen av oss är särskilt duktig på båtar och Elin var jätterädd hela tiden och vågade inte gasa alls...

Efter båtresan igår åkte jag hem till Stella, filade naglarna på Svettis så han blev GORGEOUS. Sen käkade vi underbar pizza och skrattade hela kvällen. Jag var oerhört övertrött och Stella var you sessy fing!

Men idag är en 100% lökdag, jag ska löka och jag är väldigt lökig i armhålorna för jag har legat och svettat i solen. Nu blev jag jävligt hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0