Jobbigt Fritzl-ungarna måste ha haft det..

Ibland är livet för jävla gött. Och ibland inte. Jag känner mig som en av Fritzls ungar/barnbarn. Jag sitter inlåst i källaren, Fredrik har tagit mina nycklar och dragit till jobbet. Han kommer inte hem förrän vid halv elva-elva ikväll. Mor och far har åkt till Kiruna. Men innan de gjorde det så var de så smarta att de installerade lås på alla fönster i huset så jag kan inte hoppa ut genom fönsterna.

Yes. Så det blir en ineesittardag idag.

Till råga på det finns inget godis i det här huset, måste ställa mig och BAKA. Sen har tydligen min grej som man laddar in grejer till och från mobilen gått sönder nu så jag kan inte visa mina fina bilder som jag har tagit. BAJSDAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0