Underbara träningsvärk i magen... WHY?

YEEES första dagen som enbart en arbetande kvinna. Dock är det inte ett riktigt jobb ju, bara ett sommarjobb så jag är arbetslös igen om mindre än åtta veckor. UNDERBART!!!!

Igår var jag en sill, hade träningsvärk i hela kroppen och jag undrar verkligen vad jag gjorde på min student. Något jag inte brukar göra i vanliga fall verkar det som. Idag är jag stel som en 80-årig tant och min hals gör ont.
Igår tog Elin studenten, hon var en räka som fnissade. Jävligt god mat och dricka. Tyvärr försvann mitt bankomatkort när jag skulle betala min present till henne så jag och Malin snodde en buske på vägen dit och gav henne i present.


Elin var så sexig att jag ville pilla på hennes tutte. Så det gjorde jag. Men hon pillade på min först.

Tänkte vara lite ful och lägga upp kanske en, kanske två bilder från i tisdags.

En myra drunknade i mitt glas. Extra krydda.


SLUUUT NU JÄVLAR BLIR DET JORDGUBBAR SÅ DET STÅR HÄRLIGA TILL! lITAR PÅ DIG STELLA ATT DU KOMMER...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0