Wih arg frida

Idag är Frida en ledsen tjej. Emelie ringer hela tiden och berättar om jävla peace and love och jag känner att det hade väl ändå vart så jävla kul att vara där. Då skulle jag verkligen käka LANGOS! Jag är så jävla sugen på langos att jag funtar på att ta en tripp till Borlänge bara för att köpa en langos.
Men jag har det ju engentligen skitbra här, har jobbat idag. Sju härliga bajstimmar utan rast.
Kom på att nu ska jag googla om det är lagligt och käka lite ostmackor.

VARNING ALLA FRIDA ÄR PÅ KRIGSSTIGEN!


Frida är sur. Men sen tänker hon på att hon kanske ska få en ny kollega, det har chefen sagt. Sen tänker hon också tillbaka på helgen med svettiga Elin.

Kommentarer
Postat av: ellen

tack för den. dock är jag svettig. du skulle känt min svett igår. högra armhålan som vanligt. jag har aldrig behövt byta tröja för den luktar turk svett. men det behövdejag igår.. miss U åker snart nu

2009-07-03 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0