JAG ÄR NITTON ÅR

Tjoho igår var det en roliga födelsedag trots att mycket blev fel, blev tacklad två gånger på konsum och tårtan vart lite tjohej. Men annars var det trevligt, trevliga gäster med ännu trevligare presenter (olydiga eftersom jag inte vill ha presenter) men Malin ville ge mig det ändå eftersom hon var rädd att hon inte skulle få något på sin födelsedag.

Sen efter tårtkalaset var jag på restaurang med Marre, Henrik, mor och far. Sen var vi på Wollmars, Emelie bjöd på öl och Jäger så man tackade inte nej. Blev en mindre bitch-fight och Mathilda verkade väldigt upprörd. Så hon åkte hem i tårar när vi andra drog vidare, träffade Cristian (gristian) och Felix och andra människor från Nacka.
Sen skulle vi in på After men Lisa var ett fyllesvin som inte kom in så vi gick till Tunnan istället och det är ju mycket trevligare.
Träffade Max och Albin, trevligt trevligt.

Orkar inte mer nu för maten kallar (och kallnar.)

TJIPP O HEJ


Som man kan ana på bilden var Lisa på topp, drabbades dock senare av den akuta varianten av vinterkräksjukan. Krya på dig sötis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0