Jag har ormskinn

Idag är en dålig dag, jag inbillar mig saker. Jag har drömt konstiga saker, usch vad jag jag har nojat idag.
Gick iaf till konsum, köpte lite bakprylar och gick hem och bakade bröd. Tänkte kanske ta en välbehövlig dusch, dricka lite te, äta goda mackor och kolla på film. Problemet är bara att jag inte vill duscha, duschen är den största anledningen till att jag blir stressad.
Har kollat genom min kalender, insåg att om en månad ska projektarbetet vara klart. Börjar känna den härliga stressen, den sorten som gör att man bara skiter i allt och kryper ner under täcket.
Den stressen kommer jag nog få leva med rätt länge, har tänkt en del på framtiden men vill inte tänka mer än fram till augusti, var hemma hos Emelie igår. Hon gjorde mig förvirrad, jag vet inte alls vad jag vill med mig själv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0