Malins favorit"man"

Stureplan.se fortsätter att överaska mig, positivt! Har alltid tänkt att det där är en sida för alla fina och snygga människor på Sture P. Och för de som vill vara som de. Men det har visat sig, om man tittar lite nogrannare, att sidan är full av humor. Såg en bild på en pojke jag alltid haft ruskigt svårt för, insåg att han ser ju för fasiken förbannat rolig ut!
Det som gjorde saken roligare var att på samma fest där herr Hellström flashar dubbelhakan, befinner sig den oskyldiga Billy Butt.

Jag måste sluta hänga där, konstigt nog har jag aldrig skrivit in adressen i sökfältet utan vad jag än söker på på google så hamnar jag där. Måste sluta söka på ord som äckelsnobb, greven och Billy Butt.

Kanske ska ta tag i mitt liv istället, försöka skriva lite om sekter.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mjaaau

2009-03-13 @ 12:50:09
URL: http://malti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0