Smink är inte det värsta

Vad är grejen med att sminka sig på bussen? Läste ett inlägg på dn.se om någon som skådat en kvinna som sminkat sig på bussen. Förstår inte vad som är så upprörande, folk som har kommenterat skriver att det är intimt och något som bör göras hemma i ensamhet framför spegeln.
Jag vet själv att min mor tycker att det är extremt irriterande med folk som sminkar sig på bussen. Jag förstår inte varför! Det enda jag kan tycka är irriterande med det skulle vara om man gjorde det själv och bussen hoppade till så man klantade till allt. Detta skulle för övrigt vara otroligt roligt att se någon annan göra.

Jag kan ju säga att det finns extremt mycket jobbigare saker att göra. Exempelvis vill jag döda dom som äter apelsin på alla offentliga platser (inomhus), förutom om det är i en matsal eller liknande då. Det tycker jag är väldigt irriterande, folk som sprayar håret eller sprutar parfym är också saker som får mig att vilja döda.
En sista sak, folk som äter tacos på bussen, sölar och slänger kladdig köttfärs på golvet så det fastnar under skorna kan vara rätt otrevligt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0