Snälla snö, smält bort


Jag vill ha sommar och sol! Jag hatar det här vädret det gör mig deppig, elak och asocial.
Om 46 minuter kommer jag kanske för första gången vinna en auktion på tradera, har suttit fast här framför datorn hela helgen och budat på saker jag inte ens vill ha som en röd palestinasjal. Dock hade jag väldans tur när någon bjöd över mig i sista sekund.
Det kanske blir så nu med, det har ju blivit så med ALLT annat jag budat på hittills. Så nu hoppas jag bara, inte för att jag egentligen vill ha det jag budat på nu men det skulle vara kul att vinna. Det handlar ju inte om mycket pengar, 90 spänn.

Veckan som kommer ska jag försöka ta tag i mitt liv på allvar och inte deppa sönder, jag ska göra klart alla skolarbeten i tid! Jag ska träna och jag ska inte ligga nerkrupen under täcket 20 timmar per dygn.
Det värsta är bara att inget motiverar mig, jag vet inte vart jag ska hitta orken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0