Bara sex dagar

Åh vilken ångest kväll.
Men lite glad blev jag att någon (gissar att denna någon är Mathilda) hade gett mig en lite kommentar. Ingen vågar göra det och det gör mig lite ledsen i ögat för då får jag för mig att jag är helt ensam. Men sen märker jag när jag pratar med folk att jag inte är helt ensam eftersom folk kommenterar i verkliga livet. Då undrar jag: vet inte ni att vi lever på 2000-talet? Internet är det nya!!

Jag har suttit framför datorn i tusen år men den är enormt seg så jag har knappt åstadkommit något alls. Försökte mig på en sexig ny header men den blev megakort och ful (inte jag utan helheten) så nu tänker jag lägga mig under mitt äckliga täcke och drömma konstiga drömmar i natt igen.

Äcklig jävla ångestkväll.
Dagen var dock prima. Min kamera har gått och gömt sig men jag kan köra en liten lista.
Jag och Emelie har under dagen hunnit med detta:
  • Köpt godis och festis
  • Spanat in småglin på ett berg
  • Ätit godis
  • Köpt pizza
  • Ätit pizza på ett annat berg
  • Hört ett vildsvin i närheten av oss
  • Letat efter pinnar att kriga mot svinet med
  • Letat efter vildsvinet (utan resultat i en och en halv timme)
  • Kört moss-tennis, säger inte vem som var bäst
  • Powerwalkat jättelångsamt i skogen

Nu orkar jag inte skriva mer. Ska upp och svepa tio glas vatten sen lägga mig, får se om jag kissar på mig i natt. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0