En nisse i skogen

Det blev mer än glassen igår, Fredrik kom hem med bullar och jag mölade i mig två.
Nu har jag bara ett prov kvar i hela mitt liv!! Om man inte räknar provet imorgon som jag tydligen ska ha, Malin sms:ade och sa att vi har prov imorgon bitti i engelska.. Känns jävligt taggat eftersom ingen har någon aning alls om vad vi har prov på. Känns härligt också att man får veta det dagen innan, läraren är skön och gillar tydligen överaskningar.

Men idag har jag "pluggat" (dvs. käkat godis och skrivit en grej snabbare än blixten), övningskört till Farsta och varit på en promenad i skogen. Där träffade jag en kille som ville visa hur han bodde.. För att slippa förklara kan man ju bara kolla själv eftersom jag var snabb med kameran och filmade det hela.


Kommentarer
Postat av: nina

hahah vilken fin kille i skogen

2009-05-14 @ 13:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0