Hoppas på bättre tider

Oh no min idol har gått och blitt på smällen! Bäst för mig att jag lägger på ett kol, hur jag än gör nu kommer det aldrig att bli en 09:a. Men jag funderar på att sno Stellas kid, fick faktiskt agera barnvakt (i fem minuter) idag och jag kan säga att han var jävligt nöjd med mig.

Annars är det bara bajs! Ska på någon "utbildning" eller något liknande imorgon bitti för sommarjobbet. Sen håller Lisa på att sno mitt sommarjobb också så nu måste jag börja leta nytt jobb om det blir som jag tror.
Inte för att jordgubbsförsäljning är så jävla välbetalt. Ungefär en jordgubbe i timmen och väldigt mycket ledig tid. Känns som att jag borde skaffa ett annat jobb om det visar sig att man inte kan betala en resa till Oslo (?) med jordgubbar.


En gammal apa och en ap-bebis.

Kommentarer
Postat av: Miras

Jätte, jätte, jätte söt!!

Nu ska jag fasen börja läsa din blogg frida, har inte riktigt varit min grej tidigare!

Keep on going

2009-05-27 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0