Kom igen!

Kan någon snälla ge mig ett jobb?
Jag är superduktig på nästan allt och kan jobba 23 timmar per dygn, jag gör allt utom att pilla med fötter och sälja saker (varken via telefon eller dörrknackning), kräver inte särskilt mycket betalt och noll semester.
Mitt enda krav är att jag ska slippa göra mig fin, därför föredrar jag ett jobb med uniform, polis skulle passa mig bra då jag är en väldigt laglig människa och kan hela Svea Rikes lag utantill. Har även gått på judo en kort tid i mitt liv så jag kan självförsvar (okej, en gång men jag lärde mig förbannat mycket!).


Jag är för övrigt förbannat snygg och går ut gymnasiet med toppbetyg om knappt en månad.
Någon  som vill ha mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0