Mikaela Regina

Idag har jag tagit ett kliv in i vuxenlivet. Typ klippt av alla mina armband, känns lite naket. Speciellt eftersom jag haft vissa i flera år. Elin Kreta-armband eller vad det var. Borta! Jag har väldigt sexiga vita streck på mina handleder.
Idag har jag lekt med Mikaela, det var väl flera månader sen sist och det har varit rätt skönt att vara utan henne men ännu skönare att träffa henne! Speciellt när hon kommer och langar fram två feta spritflaskor och säger att de är till mig. Då ångrar man sig inte att man tog upp kontakten med henne där någon gång för fyra år sen.
De är inte så små som bilden antyder!
Mikaela och jag träffades för tolv år sen tror jag att det var, det var ett bra jävla tag sen. Men eftersom jag är så mycket mer mogen än henne började jag fyran i en annan klass medan hon stannade kvar med sina mongoklasskamrater. Så slutade vi umgås.
Sen en vacker sommardag när jag var fjorton år (och väldigt söt) så våldgästade Mikaela mig och tvingade sig på mig igen. Sen den dagen har jag aldrig kommit loss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0