Orminge karneval

Miiihii i övermorgon tar jag studenten!! Känns så jävla konstigt, det känns inte alls länge sen jag slutade sexan och såg alla studenter marschera runt på stan, åka flak i vita klänningar och vara överlyckliga. Då tänkte jag bara "Min student kommer aldrig bli sådär, det finns inga klackskor i min storlek". Men ack så fel jag hade! Har i och för sig fått kompromissa lite med mina kära fötter och min smak för att hitta ett par som passar mig men äntligen hittade jag ett par skor!
Sen det där med klänningen tänkte jag också på, jag trodde aldrig att jag skulle bli så stor att jag skulle kunna ha en sån där vit klänning som såg STOR ut. Men ännu en gång förvånades jag och inte var det svårt att komma hit. Bara krubba under några år.

Nu är det sommar också! Har badat idag. Jag, Lisa och Mathilda låg och stekte i trollan hela dagen och vi dippade oss i det fina vattnet flera gånger. Vi fick även besök av en and som ville käka lite på Lisas skinka.

I fredags var det orminge karneval. Promoe var där men han gjorde mig ganska besviken, nästan bara låtar från hans nya album som suger lite på mitt rövhål. Men när han körde några Looptroop låtar blev man glad. Sen var det självklart efterfest på folkan, vi var.. eller rättare sagt är så Orminge Gangstahs!!



Det bästa med kvällen var ändå hemgången. Jag och Emelie hade det ganska mysigt när vi låg i skogen och skrattade åt anorexius platinus, hon puttade ner mig för ett stup och därför blev jag ganska lövig(=betyder att man har mycket löv på sig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0