Bakisangest

Ibland vill jag aka till Sverige!!! Typ dom gangerna nar man ar superbakis och vill hem och lagga ett stort lass med bakisbajs men nar ens lilla familj bara har en nyckel (fyra personer+en baby) och halva familjen aker till Hippies och hanger dar och den andra bruden vill kela med sin whatever he is pa Chang bar DA vill man kanske vara i Sverige. Slippa allt krangel hela tiden.

Ah jag orkar verkligen inte skriva har langre. Kanns som att det enda jag skriver om ar mitt bajs, att jag ar bakis och att jag svettas. Eller bara massa negativa saker.
Sa slut med det. Kanske inte skriver nat mer alls eller sa aterkommer jag nar jag har nagot kul att skriva. Typ nar jag och Ri har gatt och gift oss och nar jag bar pa hans sota muslimska unge.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0