Bu

Woho working woman speaking. Eller inte. Har jobbat tva ganger och pengarna rinner ivag fran mig. Vi alla lider av pengabrist och mogelsjuka.

Vi har haft en liten oversvamning hemma. Stella ringde och bad oss komma hem och nar vi kom hem hade hon och Bass stadat undan sina grejer medan vara saker lag och badade i brunt vatten. Det var hur mysigt som helst att slapa ut alla vara saker och hanga upp ingenstans eftersom det inte finns nagonstans att hanga vara klader.
Sen tvattade vi sa gott det gick men det gick inte sa bra for det slutade aldrig regna sa kladerna har fortfarande inte torkat helt, detta hande for sex dagar sen.
Det mesta i huset moglar och det ar skont for mina ogon. Jag ser ut att vara sjuk, helt blek i ansiktet med morka ringar under ogonen och sjalva ogonen ar roda coh kliar hela tiden. Fattar inte varfor inga killar raggar pa mig.

Idag kommer min farbror hit och halsar pa. Dom ska bjuda mig pa middag :D Superb eftersom jag inte har cashflow, sen ska Oskar hit och saga tjenixen och sen kommer min granne Ellinor och hennes foraldrar hit i tva veckor. Okej jag ar fullt medveten om att ingen av dessa manniskor kommer hit for att traffa mig men det ar anda kul att traffa lite folk fran sverige eftersom jag inte varit dar pa tre manader.

I fredags var jag pa en supervild visarun och jag var helt slut efterat. Chaufforen var helvild och skrek disco disco och alla vi andra (hela fyra pers) vralade for fulla munnar GOOD GOOD! Sa javla fett det var azza!
Langtar redan till den 18 januari nar jag ska aka och stanna i Malaysia langre tid an fem minuter, maste se till att vara utvilad for det kommer ju vara heeeelt craaazy!

Men om typ atta dagar flyttar jag ihop med min alskare Dennis och min basta kompis Ton. Vi tre kommer ha sa javla kul tillsammans, vi kommer dansa nakna i var underbara dusch varje kvall som en liten godnatt-rutin.


Kommentarer
Postat av: plahnet

frida du lever verkligen ett hårt liv!

2009-11-23 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0