Inga fler tarar

Oh lord vad min bloggstrejk varade lange.
Nu ar den hur som helst over och jag blev verkligen SKITGLAD av alla protester som ni skrev till det inlagget! Love you too...

Igar hade norsken poolparty i sin superdyra villa med pool och vi var sjalvklart dar. Jag och Mia kom dit forst av alla sa vi kastade oss i poolen och lag dar och drack drinkar medan mr Hef himself satt och barsade och kollade pa. Sen droppade det in mer folk, ratt boring apollomanniskor men vad kan man vanta sig av dom?!
Sen drog vi till Underground och dar blev jag en liten hagga, trosjuicen flodade fran Madde och allt vara bara crazy bananas. Slutade med mycket flang och flax fram och tillbaka men alla overlevde. Inte for att jag vet varfor nagon skulle ha dott, fanns ingen risk for det.

Sen i morse gjorde Bass klart Tons tatuering och sen sparade lordagsbuset kan jag lova. Denice, som visar sig vara den basta tatueraren i Ao Nang, bankade in ett supersweet hjarta pa min fot som symboliserar karleken mellan oss. Jag ar supernojd och alla som kanner mig vet att jag sedan barnsben har langtat efter att fa tatuera in ett hjarta pa min kropp. Sa romantisk som jag ar.
Hon sa att jag en vacker dag kanske kan fa tatuera henne, da ska jag gora en stor fet kuk i pannan pa henne. Och jag ska banka in den dar bambupinnen sa hart att trosjuicen sprutar pa henne. For det ar en underbar kansla.. Tror jag.

Vad mer kul har hant? Jo jag har fatt jobb! Hihihihiihihihihihi fnissa lite. Sen vet jag inte om det finns sa mycket mer att saga. Tror att jag ska traska ut till tjocka slakten som sitter utanfor Hippies och kakar och kolla om Bass nagon gang kan kora mig till Denice sa jag kan hanga pa hennes jobb med hennes ubersexiga kollega!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emeleka

(Igår fick jag säga ditt namn och personnummer när jag skulle in på The Bridge, vaktisen trodde inte att det var jag, men jag klarade mig förbi i alla fall) Tummen upp. Nu ska jag ej gå ut innan jag fyller år, vore lite segt att åka fast en vecka innan 18års dagen..

2009-11-14 @ 21:41:31
Postat av: plahnet

grattis till jobbet som jag e glad för din skull att du fått men som jag egentligen inte vill att du ska ha! å andra sidan betyder detta att vi ses när vi kommer månne? de skulle iof va lovely!

2009-11-16 @ 14:26:07
Postat av: ellen

ja saknar dej fridis :) <3

2009-11-20 @ 21:01:47
URL: http://enlivssaga.blogg.se/
Postat av: Emma

Stort grattis till jobbet!!!

jag har me planer att dra till Thai till våren:) Håller på att kolla runt efter lite jobb o så men e ju inte de lättaste at hitta..

Hur gick du tillväga? Vad e de för jobb du har o vad tjänar du?

En massa frågor :) Hoppas du kan ge mig lite tips :)

2009-12-04 @ 09:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0