Jag ar klamd

Den forsta november 2009 hande det stordad. Jag och Denice, tva ackliga tjejer (den ena av dem sa acklig att Leo borjade grata nar den personen kollade pa honom, ja det var jag) lag i ett omoblerat rum och snickelisnackade. Detta var vad vi kom fram till:
Mina pruttar ar dom harligaste i varlden for jag kan gora alla "smaker" som finns. Ar du sugen pa nagon av dessa ar det bara att ringa mig pa nr 0869923012 (befinner du dig ej i thailandet sla 0066 och ta bort forsta nollan):

  1. Mint
  2. Eukalyptus
  3. Tacos
  4. Apple
  5. Barrskog
  6. Bajs
  7. Dillchips med lokdipp
  8. Doftlos men kall (som svalkar i den varma solen)
  9. Doftlos men varm (som varmer i ackliga kalla Sverige)
  10. Aloe Vera

Aso i evigheter. Hur som helst ar det bara att sla en pling. Det far man supergarna gora aven om man inte vill ha en prutt...

Yes idag har jag jobbat. Igar hyrde jag en moppe sa nu kan jag cruisa runt har hur mycket jag vill. En bla, blaare an Andaman Sea itself och jag ser ut som en vacker droppe av havet nar jag susar runt i Ao Nang (i 12 km i timmen).
Fyra dagar tills vi flyttar, fem dagar till den underbara inflyttningsfesten. Alla ar valkomna! Ring ovan namnda nummer eller svang bara forbi. Ligger uppe vid den nybyggda mosken, nedanfor Stella and Bass INN LOVE.

Men nu ar det varsta konserten har bredvid. Bast att jag kilar ut dit och kollar laget hihi.

PS. Natten blev ganska somnlos pga att Denice klamde varenda liten finne pa hela min kropp. Hon njot INTE! Dessutom var det en megaspindel som gav mig the evil eye hela natten :(


Kommentarer
Postat av: Denice

HAHAHAHAHAHA barrskog? den minns jag inte dock men den var ju harligast av alla, fast du vet ju min favorit, eukalyptus.. en frashare aora!

2009-12-07 @ 13:22:33
Postat av: Anonym

okej barrskog kanske var en liten overaskning till dig som jag ska lagga i ditt ansikte nar du sover i natt

2009-12-08 @ 11:54:29
URL: http://nude.blogg.se/
Postat av: Fredde

Hördu var inte så stolt, mina är ändå vidervärdiga.

2009-12-11 @ 17:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0