Liten update 4 my friends

Vad hander i Ao Nang?
1. Denice har lart mig klamma pormaskar
2. Jag har kopt en sang (stella havdar att det inte ar en sang men hon ljuger)
3. Mor och far har akt hem
4. Idag kommer min man pa besok anda fran Phi Phi
5. Min lover ar fortfarande inte vid min sida
6. Han som har mig som flickvan har inte gjort nagra moves
7. Jag har spanat in hett kott
8. Stella har klippt sig
9. Frida har klippt sig
10. Bass har klippt sig
11. Denices har ar fortfarande slitet och luktar lite bajs
12. Storacklet skiter pa var toa varje morgon
13. Lillacklet sket framfor ogonen pa mig
14. Garbage ar fortfarande forsvunnen
15. Jag kanske kan fa ett jobb
16. Idag sporegnade det
17. Ikvall ska vi till Full Moon Bar
18. Igar var det movienight hos Mia (CON MUCHO GUACAMOLE!!!!!)
19. Underground is the place 2 B
20. Jag spelar for mycket kort och letar efter en ny hobby
21. Jag har varit med om ett trauma som gnagit sig fast i mitt pannben

Det ar great men Denice gor ett daligt jobb med att skaffa man till mig.
Nu ska jag traffa Alex!! Emmy jag hoppas verkligen att du laser detta for det ar killen fran Phi Phi som svennen parade ihop mig med. Han kommer till Ao Nang for att traffa mig. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIih.
Och nej Mikaela. Inget javla vaccin har inte, hela familjen har redan haft svininfluensan sa det har vi lamnat bakom oss. Trots att Stella var nagot pissed i borjan att jag smittade henne.


Kommentarer
Postat av: plahnet

du kanske har fått ett jobb vad innebär detta?? kommer du aldrig hem!!! (men roligt för dig tihi;))

2009-11-09 @ 23:10:16
Postat av: MIKAELA

Tacka nej till jobbet och kom hem.. jag fyller år om två veckor + en dag. Hoppas det är en mogen man som du kan hångla mycket med och att han inte luktar illa.

2009-11-10 @ 18:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0