November nu

Mathilda visst blir det msn date! Synd bara att mina hosts har flyttat till ett luffarstalle (hohoho) utan internet! Men visst hittar jag mina satt att ga in pa datorn anda!

Sa ja, vi har flyttat lite narmare smeten nu och det kommer bli lovely nar allt ar klart. Stella har bara lite svart att forsta att det ar jag som ska bo i sovrummet och inte hon. Psss.

igar var det Halloween och Leo sov pa lyxhotell med mina paron sa det var hela familjen (utom lillen da) var ute och festade tillsammans. Vi var supersnygga! Kanske kan lagga upp en och annan bild pa facebook nu nar min kamera ar lovely!!

Fast jag orkar inte skriva har for jag vill ata middag. Idag kakade jag en whopper pa BK.
Idag skoljde jag bort bajs ur toan som inte var mitt. Inte det roligaste nar man ar bakis som ett djur hihi.

Kommentarer
Postat av: plahnet

Frida du har verkligen blivit LN med stora bokstäver! Hör av dig när du har internet!

2009-11-01 @ 17:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0