Ao Nang

Moooh nu ar jag i Ao Nang!
Kom hit i fredags och da cruisade vi runt har lite och kollade pa film. Jag kanner mig mucho brun har for Stella och Denice ar bleka... Men det racker inte for mig sa igar lag jag pa stranden och (forlat stella och denice for allt tjat om svett) svettades. Sen kom Denice och raddade mig fran att drunkna i mitt svet HIHI.
Pa kvallen var det giiiirls night out awiii och det var kul. Men Denice var svettig som en blackfisk framat smatimmarna sa vi gick ut och satt lite pa trottoaren. Helt plotsligt var Stella borta och vi vande oss omkring for att kolla efter henne. Sa ser vi kvinnan. Hon star och dansar och klappar handerna inne pa ett skradderi med en bunt med thaiar runt sig som ropar och klappar i handerna. Mycket kan man saga om Stella men hon ar ju bara den roligaste mamman pa denna jord.
Ikvall och nagra dagar framat ar det FF har hemma! Stella, Bass och Leo har akt till Bangkok sa vi kan festa i lyan hur mycket vi vill wiiiho.

Fast nu orkar jag inte skriva mer for det trycker pa nagot oerhort i bajan pa mig. Har inte bakisbajsat annu.. Bad girl. (Naughty chair for me!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0