Lyx

Hujedamig. Nu har man vart en backpacker i tva manader fast nu ar ''sotebrodsdagarna'' over. Jag ar ju ingen backpacker langre eftersom jag har slagit mig till ro i Ao Nang. Igar levde man lyxliv.

I forrgar gick jag och Denice ut och som vanligt forsokte hon para ihop mig med en av sina vanner. Denna gang var det en kossa, Denice ville sa garna att jag skulle para mig med honom att hon bjod hem honom till oss. Dessutom sa hon at honom att sova mellan oss i sangen och sa fort vi inte pratade, nar det blev tyst sa hon vad goor ni? Men hon fick somna besviken.
Sa igar var vi trotta for kossan snarkade i mitt ora hela natten. Sen hangde vi pa Hippies och vantade pa Stella och Bass i 10 ar. Nar dom antligen kom akte vi till Surat Thani (forstar att Stella alskar att vara dar) och hamtade Leo seeeen var det fest!
Vi akte till mammas och pappas hotell och badade i deras bubbelpool, kakade djungelvral, chips, melon och cola. Vi gjorde ansiktsmask och harinpackning. Det var en lovely feeling, dessutom blev mor och far glada att dom fick traffa Leo.

Denice vackte mig for ett tag sen och sa att vi skulle ga till stranden, jag gick upp men nu sover hon som en rav. Stella ar ovanligt nog inte har, hon kom ju hem fran Raily igar eftermiddag och akte till Koh Samui i natt. Imorgon aker mina paron pa semester och Denice aker till Penang.
I'm gonna be all by myself!!


Kommentarer
Postat av: plahnet

MSN date inom en snar framtid månne...? ;)

2009-10-27 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0