MAAAAH

Mikaela jag kan saga att jag horde var lat nummer ett for ett tag sen. CLEEEAN UP!

Nu ar jag bajsnodig.
Tiden gar har i Ao Nang, pa Phi Phi ocksa. Jag och Stella var pa Phi Phi i onsdags, hon blev uppraggad av en fjortonaring, hon nappade inte. Jag forsokte kollade efter den roliga svenska gubben som bor dar men jag sag honom inte. Jag kopte ett nytt linne eftersom ALLA mina klader blir gula! Och nej, det ar inte svett.
Hade sett att tva av mina trojor blivit gula pa tuttarna och magen och visste inte vad det var. Trodde nastan att jag hade kommit emot nagot. Sen pa Phi Phi ser jag att mina trosor ar HELT GULA! Och nej, det ar inte kiss! For det ar pa utsidan. Alla mina klader ar numera helt gula, pa utsidan. Sa antingen far jag ga runt naken eller sa far jag ga runt som en kines och vara gul. Ful.

Nu ar ju mor och far har. DOM BOR SUPERLYXIGT sa natten till igar sov jag i deras lyxiga lya. Jag har atit skitdyr mat, fatt presenter som en bok, massa djungelvral och anglamarks appeljuice! Mums pa den sager jag. Sen har dom kopt presenter till mig har, hihi som mor sa nu ar det ''pappa betalar''. Love it eftersom pengar inte ar det som jag har mest av i mitt liv.

Stella ar en dum sill for jag sitter bara och vantar pa att hon ska aka och hamta Leo sa vi kan ga pa tacorestaurang men hon gor det aldrig! Hon har varit i Ao nang tva och en halv dag sen jag kom hit for atta dagar sen. Vill gaaarna traffa henne.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahhaha Cleeean up, cleeean up!! måste lyssna på den nu

2009-10-24 @ 20:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0