Phi Phi island

I survived the tsunami!! Antagligen for att vagen skickades till Indien (eller sa ljog israelerna) och inte till Koh Samui.
Hur som haver.
Vi har nu spenderat nagra dagar pa Koh Pa Ngan under fullmanens starka ljus. WOOOOOOOOOO FULL MOON PARTY tanker ni nu va.. Japp precis sa var det.
Vi var tvugna att ata acklig bajsbuffe pa restaurangen som agde vr bungalow for annars fick vi inte bo dar. Sen dro vi ner pa stranden och sprang runt och sop lite mjukt. Sen sag vi nagot vi gillade, ett par som lag och kelade rakt under varldens starkaste spotlight. Vi tankte varfor inte? Och sa slog vi oss ner och forsokte fa lite av deras sexlust overford till oss. Men sa vande mig jag mig om  och sag att detta var inget vanligt KEL. Det var pullning pa gang! Sa vi blev lite chockade och gick darifran. (Da visste jag inte att jag senare pa kvallen, eller tidigt nasta morgon, skulle fa se ett par utfora agressiv parning i vattnet pa valdigt nara hall.)
Annars var val kvallen ratt... Luddig. Jag betalade en thaikvinna for att hon skulle mala en ful javla gubbe over hela min arm i sjalvlysande farger, jag kopte majskolvar som jag tappade innan jag ens slickat lite pa dom, jag flog runt pa dansgolvet och kunde inte ga for onda krafter drog ner mi pa marken.
Hur som helst en kul och sparad kvall\natt.

Nu ar vi pa Koh Phi Phi Don och lever livet i regnet och i solen. Vi traffade en svensk pensionar som berattade om sitt barn och barnbarn som var har pa Phi Phi for snart fem ar sen. Han borjade nastan grata, han satt och torkade sina blota ogon och ursaktade sig. Jag och Emmy holl pa att do for vi borjade nastan ocksa grata men historien slutade lyckligt pa grund av att hans barnbarn var en seg lite jakel. (Vilket raddade familjens liv.)

Jag har mega bongo hosta. Emmy gillar inte det. Hon forsoker fa mig att hosta sonder hostan men det gar inte for jag har traningsvark i hela kroppen for jag har hostat som en dare i en vecka nu.
Men snart slipper hon min hosta for om nio dagar aker hon till Sverige.
Om nio dagar aker jag till Stella.
Om fjorton dagar kommer mor och far hit.
Och bara buddha vet na jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: plahnet

Kära nån vilken action... vet inte om jag vågar åka dit nu låter som det hela i själva verket är en enda stor orgie... :S förresten saknar jag dig!!!

2009-10-09 @ 11:28:16
Postat av: Mikaela

Vilket kåtis-land.. har ni utfört parning med någon thai än? Jag vill se mer bilder! KJAM

2009-10-10 @ 16:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0