Slappisdag

BOOOOOOOOOOH. Idag har jag varit ett trott djur. Det blev party igar med och jag ar en gammal kvinna som inte orkar sant. Dessutom ar jag sa oerfaren festare nufortiden. Det blev party=noll sista tiden med Emmy. Det var val full moon och EN kvall pa phi phi sen var det torka.
Men har ar det lite mer party faktiskt.
Ikvall ska vi nog till Hippies, dar vi har degat hela dagen (forutom nar jag kopte ett par nya skor hihi. Kanns konstigt att ha skor pa sig, har inte haft det pa 2 manader). Sen ska vi ragga killar, tva snygga, sexiga singlar som vi ar. Vi har ju tva sangar i lyan, den som far den snyggaste killen far ligga med honom i dubbelsangen (WOOH) och den med fulast ragg far ligga med honom i vaggan en halv meter darifran. Kommer bli LOVELY.

Pa onsdag kanske jag och Stella aker till phi phi om hon har kommit tillbaka da. Annars kanske jag far ata dyr tacos, klippa mig och fa en ansiktsbehandling.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0