Vad gora pa en strand nar det rengar?

Okej alla sag igenom mig. Anledningen till att jag blev sa upprord over alla sexerier pa full moon ar for att jag inte fatt ett enda javla skit sjalv! Eller fatt och fatt, snarare tagit mig. Jag kommer kanna mig sa ful och oalskad nar jag aker till Sverige. Dar ar det minsann ingen som skriker I love you och I love your hair och Beautiful girl och I love you do you want to marry me you must be a model because you are so tall and sexy and you move like a godess. Please let me touch your hand then I can die in peace. (Det dar sista har jag aldrig hort nagon saga ANNU men jag lovara tt det ar vad alla har tanker.

Hur som helst befinner vi oss pa TPs pappas alsklingsplats pa jorden.
Stallet dar man inte behover rora sig en centimeter for att fa en thai hora.
On dar alla pratar svenska, men inte med sina kvinnor for dom ar thai.
Stranden dar man far en mangosallad men VIDRIGA TORKADE RAKOR.
Ja, jag snackar om Patong Beach, Phuket.

Hoppas att dessa dagar gar fort for jag gillar det inte. Jag har enromt fa baht kvar och anda handlar jag saker. Typ igar kollade jag pa nar emmy blev lurad pa pengar (for hon kan inte pruta for fem ore) och sa pillade jag lite pa en Buddha staty. Da borjade jag pruta lite pa skoj for forsaljaren ville ju salja den till mig. Helt utan forvarning star jag dar och har prutat ner den MUCHO sa da var jag ju bara tvungen att kopa den for den var sa billig. JEEEZ.

Men jag grater en liten skvatt varje dag for att min kamera har fatt en spring roll i stjarten eller nat liknande. Den vill ju inte gora som jag sager, eller kameran fotar men jag kan inte lada in bilder pa datorn sa nu har jga slutat ta kort. Jag har borjat leva som turken fran Perhentian island!!! OOOOOOOOH my... Buddha.

Denna dag kommer att ga i snigelfart. Vi far val helt enkelt kopa oss en varsin hora for att fa tiden att ga. Men jag undrar bara nagra saker:
Bestammer man priset forst?
Betalar man efterat?
Om man bestammer ett pris forst och sen ar det inte kul, maste man betala da?
Maste man ligga med dom?
Eller kan man bara anvanda dom till massage och ryggklining? (=klia pa rygen)
Skulle dom kunna rengora mina fotter? For det bor ingrodd smuts pa mina fotter som vagrar forsvinna.. Ah jag blir helt forvirrad av det har. Jag kanske skiter i det anda.


Kommentarer
Postat av: Emelie

vet knappt om jag kan förlåta det,de är ju du som skapat namnet Dodlarn liksom:D haha vadå för dumt? läste din blogg och de låter som du har de underbart:D kommer du hem snart?

2009-10-11 @ 15:02:24
URL: http://dodlarn.blogg.se/
Postat av: Lisen

Hahaha TPs pappa!! det tog ett tag för mig att förstå - men den var bra! jag tycker du ska passa på med hororna för sånna kan du inte få lika lätt här i sverige...

2009-10-11 @ 22:45:52
Postat av: plahnet

skulle de här med hororna bli för komplicerat för dig ställer nog TPs pappa eller likasinnad upp

2009-10-12 @ 01:07:18
Postat av: Emeleka

Jag håller också tummen upp för hororna. Skulle vilja ha lite mer info innan jag vågar testa själv!

2009-10-15 @ 13:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0