Bangkok

Om Emmy nu var gravid sa ar hon antagligen inte det langre, eller sa kommer det komma ut en ruskigt missbildad unge efter gardagens alkohol. Som vanligt kanner jag mig inte alls sarskilt obakis.

Vi skulle checkat ut fran vart lyxhotell klockan tolv men vaknade fyra minuter over tolv. Sa det blev annu en dag har. Vi missade ocksa frukosten!! Men vi la oss iaf vid poolen och da markte man att det ar regnperiod har for det borjade regna sa in i bomben. Alla flydde, vi med. Vi kollade pa The Day After Tomorrow pa tv och kakade chips.

Lycky me, jag har fatt lon fran posten. Nu kanske jag overlever en vecka till har. Det borjar svida i plankan, speciellt har nar man bor mitt pa khao san road och det finns prylar och klader att kopa overallt.
Men idag har jag bara kopt en superlang tungpiercing som graver sig in i gomen pa mig och ett orhange som ar tva millimeter for stort sa nu ar det bara att borja toja lite mer.

Imorgon drar vi till Koh Samui och pa vagen kanske jag hinner traffa Stella en snabbis. Men antagligen inte for det ar supertidigt pa morgonen...
Sen blir det full moon partyyyyy!!! Hoppas jag overlever.

Kommentarer
Postat av: plahnet

jag vill också!... det är TRÅKIGT här hemma jag anser att du har haft ditt roliga nu och bör komma hem ögona böj! Dessutom är de ju värsta orkanen där borta vill inte att du ska blåsa iväg ju! (vill iof inte missunna dig full moon så kom efter de!)

2009-09-29 @ 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0