Fett med soft shurda

Shu bre. Dags for en liten update har nu. Emmy sitter och rapar sonder internetcafet, nu fick jag en rysning. Det verkar som att vi ar stuck i KL. Sist jag skrev satt jag och vantade pa bussen/farjan fran langkawi. Sen kom vi fram till Pulau Perhentian Kecil. Dar var det fullt med turister!! OCh vi var ovana och sa dumma saker pa svenska, vi sag aven for forsta gangen en singelkille nar vi satt och kakade. Sjalvklart blev jag lite for till mig och langade varsta moken. Synd. Efter det var det torka pa killfronten. Men vi hade tur, det fanns andra killar som kom efter incidenten. Sa vi traffade en jattejobbig turk som vi hangde med, tvingade honom att kopa shisha till oss som vi satt och rokte och drack bilig vodka fran Langkawi. Sen sov vi, solade och stekte i var glassiga bungalow. Nasta dag gick vi till en mysig bar pa stranden, det harliga har ar att dom typ inte serverar alkohol nagonstans sa man far ta med sig sin egna dricka och det sparar man en javla massa slantar pa. Da traffade vi tva tyskar, Tim och Breezey som vi hangde med. Jag lyckades aven tvinga dom att folja med pa snorkling dagen efter. Det var lite mer vart an var round island trip pa tioman island ka jag lova. Vi sag massa laskiga fiskar och batforaren gillade att mobba oss sa han kastade massa brod i vattnet sa alla fiskar flockades runt oss sa vi skrek tills vi var helt andfadda. Han stod och skrek for han skrattade sa mycket. Sen akte vi till ett stalle dar det finns massa hajar sa vi simmade runt med hajarna, dom var typ 10 meter ifran oss. Sen simmade vi med skoldpaddor. De var sa snalla att man kunde ta tag i deras skal och rida pa dom under vattnet.. Eller inte. Sen hangde vi med tyskarna och en valdigt fraknig britt resten av tiden. Nu ska vi pa kvallsmarknad och shoppa. Fast det kommer inte ga nu eftersom vi maste stanna i KL langre an vad vi trodde. BLAAAA.

Kommentarer
Postat av: Lisen

HAJAR!!!!!??????????!!!!!!!!!! Jag kommer inte åka dit!!! Eller drev du?

2009-09-08 @ 00:52:35
Postat av: Anonym

na jag ar serios. det var cooooolt. fast vi red inte pa skoldpaddorna..

2009-09-08 @ 08:50:30
Postat av: Mikaela

Jag gillar bilderna! Idag beställde vi våra studentmössor. Vår skiva är den 27april på Skyddsrummet. Du har även en flakplats :D Ha det braaaaa med hajarna!

2009-09-10 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0