Vi har gatt o blitt paron

Yes da sitter man har mitt pa dagen och Hippies ar oppet! Sensation!

Snart ar det thailandsk nyar och just nu ar det bara for varmt ute. Inte regnat pa flera dagar och igar ville jag do. Halv tolv pa natten var det fruktansvart varmt, jag hade flakten pa trean (och det vet Denice att jag aldrig har) och satt en halvmeter framfor den och bad Ri att doda mig.
Men det blev ungefar 20 kalla duschar och sen sova nara nara flakten.

Nu fryser jag istallet. Fattar inte grejen med att overanvanda aircon sa forjavulskt. Sitter och laddar upp bilder fran Phi Phi, jag menar det var ju snart en manad sen sa det borjar bli dags. Det tar ju bara san javla tid. Jag borjade for lange sen men nu javlar kommer det.

Ikvall eller imorgon maste jag ga och spana in den nya gitarristen i bandet!

Har kommer kanske en bild pa min sota kattunge. Som fo. heter Min. (Jag kan sova i sama rum som dom utan att bli allergisk wey!)

Kommentarer
Postat av: ellen

men nu tkr ja det börjar bli lite dålig uppdatering ? :/

2010-04-24 @ 21:55:51
URL: http://almqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0