Eggfest ikväll!

Idag är det fredag den trettonde. Ooh läskigt. Nej kul! Tio dagar tills vi åker till Thailand men nu fokuserar vi på denna dag. Ikväll är det Eggfest! Jag trodde aldrig att det skulle bli av. Och nu verkar det som att det blir roligare än vad vi först hade tänkt oss. Från början var det ju tänkt att jag och Stella skulle ha en liten äggfest bara hon och jag men nu blir vi hela femton stycken!
Det blir ju lite som en avskedsfest i samma veva för mig och Stella. Alla verkade tro att det var det det var så vi spelade med på det.

Idag ska jag göra mig lite fräsch. Raka benen, göra ansiktsmask och tvätta håret (har ett kilo hårinpackning där i nu som har kletats in under natten).

Sen vid fyra kommer Stella hit och lämnar Leo till mina snälla päron som är jätteglada över att få leka med sitt "bonusbarnbarn" som dom så gärna kallar honom, hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0