Ellen har du smittat mig?

Ja jävlar vad det händer grejer här i Stockholm! Nu kan vi snacka stressutslag på riktigt!
I morse klockan TIDIGT åkte jag, Stella och Leo in till Ööööstermalm och stekte som vilken annan dag som helst. Käkade skaldjursplatå, sippade lite rosé och ja det gamla vanliga..
Eller ja, åkte till ambassaden men det blev inga visum för trion. Jag och Leo var för snygga på våra kort så vi var tvugna att skaffa nya. Sen shoppade vi loss, unnade oss lyxlunch på donken och sen en glass i Gallerian.
Sen bar det av hem till Bella där Leo bajsade ner nästan hela lägenheten, eller iaf heela sin rygg, kissade på mattan och dansade naken. En kille som lättar upp stämningen helt enkelt.

Och nu hela kvällen fram tills olagligt sent har jag och Stella planerat Le Fest som Johanna nog skulle kallat det. Men så heter den inte. Hur som helst kommer det att bli awesome!



Åhå nu de senaste två timmarna har jag gått och blitt supersnorig. Fått liite ont i halsen också. Jävlar. Nu ska man ligga hemma o va sjuk denna korta tid jag har i detta underbara land.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag tror att du tog alla mina basiller. För jag är frisk, tack frida! :)

Haha ;) Krya på dej!

2010-08-05 @ 12:01:17
URL: http://almqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0