Lussebullsbak, ta inte illa upp Dennis!

Här sitter jag och rapar och fiser så det osar jäst ungefär en kilometer runt mitt hus. Gött känns det. Har sån julkänsla! Jag och Denice har bakat lussebullar men Denice ville mest freestyla ihop massa smör och socker-bullar som iofs var jäkligt goda men inte alls som vanliga lussebullar.

Vi började lussebullsbaket med att jag lurade Denice att äta två bilgodisar som jag gnuggat i mitt anus

Sen rörde vi

Och rörde..

Sen powerwalkade vi i cirka tolv minuter när degen jäste

Och blev stor, mjuk och sladdrig som Denices kagge

Denice knådade så som jag brukar knåda hennes strutar

Svettiga käkade vi lite deg

Penslade de små godsakerna

Och sen fanns där ett berg av gula bullar i olika former och med olika smaker att välja mellan. Synd bara att degen jäste nåt så otroligt i kistan att man bara orkade en och en halv bulle(!!).

Nu under den senare delen av kvällen har jag suttit hemma hos Lisa med Mathilda och haft girltalk om världens största tuttar, penisförlängningar och spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0