Solig dag

Lillördag idag då. Det firade jag och min käre bror genom att åka till Orminge och köpa ett halvt kilo naturgodis. Tyvärr var det han som lyckades trycka i sig det mesta och satt och klagade över magont halvvägs till Tensta sen.
Innan det lekte jag lite med Elin och Dodlarn, var ute på Ingarö och snurrade med bilen och lagade och käkade en god fiskgryta med hela familjen samlad. Det händer inte många gånger per år nu för tiden.
Pratade lite med Ri på Skype också men han var mest en bajskorv så det var tråkigt.

När jag satt och lekte med Fredriks iPhone idag (och grät en skvätt över att han inte hade magic sushi) kom jag på att jag inte vill vara den enda i familjen som har en oflashig mobil så jag kanske ska slösa massa pengar på att köpa en iPhone jag med. He he he. Alla kommer tro att jag är fett rik då och det vill jag.

Nu ska jag sussa kudde för imorgon måste jag vara utvilad för jag och stella ska åka och shoppa på ett barnförbjudet ställe. Det ska shoppas och förberedas inför EGGFEST!

Kommentarer
Postat av: DENICE

<3 magic sushi <3



2010-08-12 @ 17:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0