Sommar

Bajsa bajsa. Känner mig verkligen krasslig (hehe, kul ord).
Var nyss på biblan för att försöka hitta någon kul bok att läsa men allt var ju utlånat som jag ville ha och jag orkade inte gå runt och leta. Så jag köpte lite godis och åkte hem igen.
I morse var jag och mor ute och plockade blåbär och hallon. Tryckte i mig några nävar sånt med grädde och hoppas nu att detta ska hjälpa. Får ju inte vara sjuk imorgon!

Idag är det ju superfint väder också. Gick runt med shorts och linne bara! Woh rekord. Men nu blev det lite kyligt när jag inte är i solen längre. Men ändå värmerekord för mig denna sommar.
Men nu ska jag kila iväg och äta tårta! Är inte livet bra gött ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0