Tandvärk

Idag är jag trött. Det var ju fest i mitt rum igår. Fast jag var inte med.
Jag var på bio med Elin och filmen var bra men jag satt mest och kämpade med att svälja mitt saliv. Min lilla visdomstandis leker med mig som vanligt. Fast nu är det värre än vanligt. Kan inte tugga, svälja eller göra våldsamma rörelser. Vill linda bandage runt mitt huvud och gå till doktorn hihi.
Alla försöker övertala mig att gå till tandläkaren men jag vill inte punga ut 800 balobas för att de ska kolla i min mun och säga att de kan dra ut jäkeln om de får 3000 kr till. Då har jag hellre ont några dagar till.

Tänkte åka till Nacka forum nu på dagen och ta bilder till mitt visum men jag har så ont att jag inte orkar. Kilar hem till Johanna på eftermiddagen och fikar istället.


Lyxmiddag i fredags.


Men nu är det söndag och jag har haft nästan en vecka i Sverige. Två veckor kvar. Ska försöka hinna med lite kul grejer denna vecka. Och lite viktiga. Men på fredag ska vi ägga hela stan!
Imorgon fyller min lilla dodlarbebis hela 20 år. Tänk så hon ville att jag skulle köpa ut alkohol åt henne förr men det har liksom aldrig blitt av och nu är hon snart en vuxen kvinna själv.

Det finns en annan som skulle fyllt år imorgon också. En älg som bara dog sådär utan förvarning. Han blev kidnappad i Malaysia 29 augusti 2009. Vi ska ha minnesstund jag och hans mor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan allt få köpa ut åt mig iaf!:) de skulle göra mig eggsalterad ska du veta

2010-08-09 @ 00:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0