Thaaaailaaaaand

Yes jag lever och jag är framme. (Kom ju då fram i tisdags.)
Här nere är det svettigt som vanligt, dock inget regn så jag är lite besviken. Vill att det ska regna.

Vad har hänt?
Jag har skaffat en lya. Inget flådigt alls faktiskt men fick en dusch installerad på köpet så det kändes ju super. Igår duschade jag för första gången i en riktig dusch (Ri har ju bara en dunk med vatten som man öser över sig, lite mer thaifeeling). Det var hur som helst gött.

Orkar egentligen inte skriva för jag vill åka hem till Bee och froda i Bellas prylar som jag ska få. Synd för Stella att hon inte hänger i Ao Nang.. Nu får jag första tjing på allt hehe.
Slaskar upp alla bilder som jag tagit hittills. Håll i er!

Arlanda

Vårat lilla handbagage

Ja jävlar vad vi svepte Singha på planet!

Här avnjöt vi en välsmakande bourbon

Innan frullen serverades var vi extremt hungriga och då blev jag så glad att Stella tagit med lite bulldeg som vi båda kunde snaska på medan gossebarnet sussade sött

Gyllenbruna (nästan) och nymasserade på stranden

Stella på min fina fino som tyvärr inte är min.

Nu ska jag kila hemåt! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0